.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شروع مراحل اجرايي منطقه ويژه اقتصادي گلستان

نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت: با تلاش و پيگيري‌هاي نمايندگان استان، ايجاد منطقه ويژه اقتصادي در استان انجام مي‌شود و با سفر رئيس مجلس در 12 آذر به استان مراحل اجرايي آن نيز شروع مي‌شود.

عبدالحسين ناصري امروز در جمع نمازگزاران شهر گرگان افزود: مجلس در روند امور سياسي و قانوني‌گذاري به خصوص بعد از انتخابات هدايت‌ها و فرمايشات رهبري را سرلوحه‌ كار خودش قرار داده است.
وي تصريح كرد: هدايت‌هاي رهبري موجب شد فتنه‌ها و توطئه‌هاي استكبار جهاني و غفلت برخي مسئولان كشور در بعد از انتخابات به سرانجام نرسد.
نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به پرونده هسته‌اي گفت: مجلس با تمام قوا پيگير است تا حقوق مردم ضايع نشود.
ناصري افزود: دولت روسيه بارها در خصوص نيروگاه بوشهر خلف وعده كرده است، دولت روسيه بايد با عمل به وعده‌هاي خود مانع از خدشه‌دار شدن حيثيتش در جهان و نزد ملت ايران شود.
وي با اشاره به بيانيه 250 نماينده مجلس در محكوميت اقدامات دولت يمن در كشتار شيعيان اين كشور گفت: مجلس همچنين در اين راستا در محكوميت كشتار شيعيان، قرارداد اقتصادي با كشور يمن را به حالت تعليق در آورده است.
به گفته وي ما نمي‌توانيم كشتار شيعيان در يك نقطه از جهان را شاهد باشيم و سكوت كنيم.
نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شوراي اسلامي همچنين گفت: يكي از نكات مهمي كه در مجلس باعث قوت قلب مردم استان شده وحدت و هماهنگي بين نمايندگان گلستان در بحث قانونگذاري و در رفع مشكلات مردم استان است.
ناصري همچنين با اشاره به هدفمند‌سازي يارانه‌ها افزود: نمايندگان استان با تشكر از اقدام شجاعانه رئيس جمهور تلاش دارند كه با تصويب اين قانون مانع از صدمه ديدن اقشار آسيب‌پذير جامعه شود.
وي با اشاره به پروژه‌هاي استان گفت: خوشبختانه پروژه‌هاي خوبي در سطح استان خصوصا با سفر رئيس جمهور در سطح استان در حال انجام است كه اميدواريم با بهره‌برداري كامل آن مشكلات بيكاري و اقتصادي استان حل شود.
وي با اشاره به مشكل پتروشيمي گفت: مسئله پتروشيمي يكي از مصوبات سفر اول رئيس جمهور به استان است كه هم‌اكنون در كميسيون اقتصادي دولت تصويب شد و طبق قولي كه داده شد مسئله تسهيلات ارزي آن در جلسه هفته آينده كميسيون اقتصادي به تصويب خواهد رسيد و با دريافت اين اعتبار كار خريد دستگاه آغاز خواهد شد.
ناصري با اشاره به ايجاد راه‌آهن شمال به مشهد يكي از آرزوهاي مردم استان براي خروج از بن‌بست ريلي گفت: در اين خصوص اين طرح در كميسيون ماده 32 به تصويب نهايي رسيده و نمايندگان استان تلاش دارند در سفر اخير رئيس مجلس عمليات اجرايي آن را آغاز كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مسلم 30 آبان 1388
جناب اقای ناصری این هم شد که طبق معمول وعده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.